Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI

S spletno trgovino (v nadaljevanju tudi »spletna trgovina«) www.avanti-trgovinica.si upravlja podjetje AVANTI, HELENA MAZI S. P., s sedežem: Jezero 110, 1352 Preserje, matična številka: 6982905000, davčna številka: 46460764, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec/ponudnik ali Avanti s. p.) in s poslovno enoto ali podružnico (v nadaljevanju besedila PE) na: Avanti trgovinica, Linhartov podhod 17, 1000 Ljubljana.
Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb splošnih pogojev poslovanja spletne trgovine brez posebne najave kadarkoli. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče, zato vas prosimo, da si redno ogledujete Splošne pogoje in Pogoje poslovanja www. avanti-trgovinica.si.
Z vstopom na našo spletno trgovino in z vsako opravljeno oddajo spletnega naročila, nakupa, transakcijo preko spletne trgovine v trenutku izkazujete, da ste seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev ter ste izrazili svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne oddajate naročil na spletni strani https:// avanti-trgovinica.si.
Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje preko naše spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine.

 

PONUDBA

V spletni trgovini avanti-trgovinica.si so v ponudbi:

Unikatni izdelki
Spletna trgovina avanti-trgovinica.si omogoča nakup unikatnih izdelkov: ogrlic, zapestnic, prstanov, uhanov, šalov, brošk itd. Vsi unikatni izdelki so avtorsko delo in last podjetja Avanti, Helena Mazi s. p. in jih ni dovoljeno reproducirati. Vsak unikatni izdelek je ustvarjen ročno. V letu 2015 sem za izdelke prejela certifikat slovenske umetnostne obrti pod naslednjo številko 8289-01/15.

Točeni parfumi
V  spletni trgovini ponujamo točene parfume Florgarden Ltd. z več desetletno tradicijo, proizvedene v Bolgariji, katerih generalni uvoznik za Slovenijo je podjetje MTS, Petra Hrovat s. p.
Imena parfumov so last določenih blagovnih znamk, katerih ne zastopamo, temveč jih uporabljamo zgolj za identifikacijo točenih parfumov!
Točeni parfumi niso pakirani kot originalni izdelki!

Za sestavo izdelkov v točenih parfumih odgovarja proizvajalec. Zaradi možnih sprememb priporočam, da sestavo izdelka preverite neposredno na embalaži.

Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v sklopu ponudb, so last podjetja AVANTI, Helena Mazi s. p. ali njegovih dobaviteljev, poslovnih partnerjev ali pa so zgolj simbolični in ne zagotavljajo natančnih lastnosti izdelka ali storitve.

NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino ponudnika in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko trgovina avanti-trgovinica.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za trgovino avanti-trgovinica.si kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (tj. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovine avanti-trgovinica.si.
Če naročenega blaga prodajalec ne more odpremiti v obljubljenem roku, o tem obvesti kupca po e-pošti. Kupec lahko odstopi od pogodbe ali pa si izbere drug izdelek.

CENE, POPUSTI

Vse cene v spletni trgovini so v evrih ( €) in ne vključujejo DDV-ja na podlagi 1. odstavka 94. člena zddv-1 nisem zavezanka za DDV. Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila. Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bomo uporabniku ponudili brezplačen odstop od nakupa in skušali po svojih najboljših močeh najti primerno in zadovoljivo rešitev za obe strani.
Izdelke lahko uporabniki občasno kupijo po akcijskih cenah oz. cenah s popusti. Ugodnosti so časovno omejene, njihova veljavnost, pogoji udeležbe in pravila uporabe bodo jasno določeni. Ugodnosti se med seboj ne seštevajo.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo samo za nakup preko spletne trgovine https:// avanti-trgovinica.si /. in se lahko razlikujejo od cen v poslovni enoti.
Cena ne vključuje stroška poštnine in drugih stroškov, povezanih z nakupom, dostavo in prevzemom.

NAČINI PLAČILA IN IZDAJA RAČUNA

Avanti-trgovinica.si omogoča naslednje načine plačila:

1. Plačilo po predračunu
Pošljemo vam predračun, katerega poravnate preko e-banke ali na plačilnem mestu po izboru (banka, pošta …).

Avanti, Helena Mazi s. p. ob dostavi naročenih izdelkov kupcu priloži tudi račun. Na računu so razčlenjene cene po posameznih izdelkih in vsi stroški v zvezi z nakupom, dostavo in prevzemom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

 

DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE

• Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku (1–4 delovne dni).
• Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije d.o.o.
• Strošek pošiljanja znaša 3,80 € (je enoten za vso Slovenijo) razen za plačnike po povzetju, kar pomeni, da ponudnik ne nosi dodatnega stroška Pošte Slovenija d.o.o. za nakazilo denarja.
• Dostava pri vrednosti nakupa od 45,00 € ali več je brezplačna.
• Kot vrednost nakupa se šteje vrednost košarice brez stroška dostave, stroškov obdelave in pakiranja naročila.
• Naš partner pakete dostavlja v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila.
• Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna itd.), bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem.
• Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika. Ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.
Naročeno blago dostavljamo na področju Republike Slovenije.

Poškodbe pri dostavi

Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebnost. V primeru poškodb kupec o le-teh obvesti podjetje Avanti, Helena Mazi, s. p. po elektronski pošti na naslov avanti@siol.net. Po uvodnem kontaktu kupec celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) vrne podjetju na naslov poslovne enote ponudnika:
AVANTI, trgovinica, HELENA MAZI S. P.
Linhartov podhod 17
1000 Ljubljana

Ponudnik se bo potrudil, da bo blago dostavljeno do naročnika v navedenih rokih (1–4 delovne dni).
V primeru kakršnih koli vprašanj ali pripomb v zvezi z vašim naročilom nas kontaktirajte na naš elektronski naslov: avanti@siol.net.
V primeru, da blaga, ki ste ga naročili, trenutno ni na zalogi, se bomo z vami preko kontaktnih podatkov dogovorili o dobavnem roku.

 

VRAČILO BLAGA OZ. PRAVICA DO ODSTOPA POGODBE – PREKLIC NAROČILA

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene zunaj svoje pridobitne dejavnosti. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema izdelkov.

Izdelek je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe z originalnim računom ali predračunom.
Vračilo opravljenih vrednosti nakupa bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče. Pri prodajnih pogodbah lahko ponudnik zadrži prejete vrednosti nakupa do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Ko ponudnik prevzame vrnjeno blago oz. dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila, vrne plačano vrednost nakupa. Ponudnik vrne prejeto vrednost nakupa potrošniku na njegov TRR, zato vas naprošamo, da ga v pisnem sporočilu navedete.

Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov.

V primeru vračila vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca:

avanti@siol.net

ali na:

Avanti, Helena Mazi s. p.
Jezero 110
1352 Preserje

Vrednost nakupa vam bomo povrnili najkasneje v 14-dneh na vaš bančni račun, ki ga zato v svojem zahtevku tudi navedite.

Za natančnejše informacije in za pomoč pri postopku o vračilu izdelkov pokličite na telefonsko številko 031 813 402 vsak delovnik med 9.00 in 17.00 uro. Kontaktna oseba: Helena Mazi.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.

Pri točenih parfumih embalaža ne sme biti odstranjena ali odpečatena. Potrošnik jo mora vrniti v originalnem pakiranju, v nasprotnem primeru vračilo ni možno.

Pri unikatnih izdelkih sme potrošnik opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja, deklaracije in dodatne etikete ne smejo biti odstranjene iz izdelkov v nasprotnem primeru vračilo ni možno.

Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, so vsi stroški ki so nastali z nakupom, pakiranjem in dostavo.

Ne sprejemamo paketov z odkupnino!

REKLAMACIJA

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

Svetujemo, da blago takoj ob prejemu pregledate. Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne artikle, napačne barve, količine ali pa artikel kakor koli odstopa od kupčevega naročila. Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora ponudnik čim prej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovi zahtevi.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno. Ponudnik ne odgovarja za nastalo škodo zaradi nepravilnega vzdrževanja in rokovanja z izdelkom. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne osebno ali po pošti.

V primeru reklamacije vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite na e-naslov prodajalca:

avanti@siol.net

ali na:

Avanti trgovinica, Helena Mazi s. p.
Linhartov podhod 17
1000 Ljubljana

Potrošnik, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačano kupnino.
V primeru neupravičene reklamacije kupcu vrnemo izdelek in zaračunamo stroške vračila.
Neprevzeti artikli in neupravičene reklamacije ne ustavijo obveznosti kupca do plačila terjatev. Artikle lahko kupec prevzame v PE:  Avanti, trgovinica, Linhartov podhod 17, 1000 Ljubljana v roku 1 meseca.
V primeru, da je prišlo do poškodbe paketa med samo dostavo, je potrebno izvršiti reklamacijo pri dostavni službi in nas o reklamaciji obvestiti na avanti@siol.net

STVARNA NAPAKA

Ponudnik mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake.
Kdaj je napaka stvarna? Ko:
– izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
– izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
– izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
– je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

POSTOPEK NAKUPA

Po artiklih, ki so na voljo za nakup, lahko brskate preko menijskih kategorij. Ko s pomočjo filtrov najdete izdelek, ki ga želite naročiti in ste mu določili vse potrebne atribute (količina, volumen, razni dodatki), kliknete gum »V košarico«, v primeru, da želite nadaljevati z nakupom, pritisnete gumb »Nadaljuj z nakupovanjem«, v primeru, da ste s celotnim izborom v košarici zadovoljni in bi radi nakup zaključili, kliknite na gumb »Na blagajno«, ki vas bo odpeljal na blagajno. Tukaj natančno vpišite svoje podatke, ki so zahtevani.

1. Pravne ali fizične osebe
Kot prvi korak sistem zahteva od uporabnika, da nadaljuje nakup kot fizična ali kot pravna oseba.
2. Naslov dostave
Vnesite oz. popravite naslov za dostavo.
3. Način dostave
Izberite način dostave.
4. Način plačila
5. Potrditev naročila

Na koncu je potrebno potrditi strinjanje s pogoji poslovanja, kajti v nasprotnem primeru oddaja naročila ne bo možna; nato še kliknite gumb »Oddaja naročila« in nakup je dokončan. Ob kliku na gumb »Oddaja naročila« je vaše naročilo zaključeno in oddano v nadaljnjo obdelavo. Vse informacije o naročilu prejmete na vaš elektronski naslov.
Spreminjanje naročila
Naročilo se lahko tudi spreminja (dodajanje/odstranjevanje artiklov, spreminjanje naslova ipd.). Za spremembo naročila nam pišite na info@avanti-trgovinica.si. Spreminjanje je možno le do prejema obvestila, da je bilo naročilo odpremljeno.

Naročilo blaga je možno tudi preko e-pošte avanti@siol.net ali telefonske številke 031 813 402 med 10. in 17. uro, razen sobote, nedelje in praznike.

Če naročenega blaga prodajalec ne more odpremiti v obljubljenem roku, o tem obvesti kupca po e-pošti. Kupec lahko odstopi od pogodbe ali pa si izbere drug izdelek.
Pomoč pri nakupovanju v spletni trgovini vsak delavnik:
10.00–17.00 razen sobote in nedelje ter praznikov.
Pokliči na:
031 813 402 kontaktna oseba Helena Mazi
Preklic naročila:
Kupec lahko kadarkoli brez dodatnih obveznosti in pojasnila naročilo prekliče v času od oddaje naročila do prejema obvestila, da je bilo naročilo odpremljeno. To lahko opravi preko elektronske pošte avanti@siol.net.

NAKUP ZA PRAVNE OSEBE
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v koraku registracije vnesete ID za DDV ter naziv podjetja. Ob vnosu ID za DDV in naziva podjetja pomeni, da sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja.

Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe za podjetja, samostojne podjetnike in druge pravne osebe.

Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja trgovine www.avanti-trgovinica.si z razliko od predhodno omenjene možnosti odstopa od pogodbe.

OBDELAVA NAROČILA

1. Sprejetje naročila
Ko kupec odda naročilo, prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Hkrati je to obvestilo potrdilo za naročilo. Po tem ima kupec v roku ene ure možnost preklicati svoje oddano naročilo.
2. Potrditev naročila
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v obdelavo. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo izvrši oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko oziroma mu piše na kontakten elektronski naslov. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Odpremljanje blaga
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem obvesti kupca po elektronski pošti. Ponudnik ob dostavi naročenih izdelkov kupcu priloži tudi račun oz. predračun. Na računu so razčlenjeni cena, vrednost nakupa in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih računih.
V primeru, da kupec naročenega blaga ne plača v roku 2 dni od potrditve naročila, blaga ne bomo odpremili.

 

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Trgovina avanti-trgovinica.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da trgovina avanti-trgovinica.si ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru bo trgovina avanti-trgovinica.si kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Trgovina avanti-trgovinica.si ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne, ter jih trgovina avanti-trgovinica.si v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Na spletni trgovini www.avanti-trgovinica.si so navedeni glavni podatki o izdelkih in za boljšo predstavljivost tudi fotografije in videoposnetki izdelkov (slike in videi so simbolični). Čeprav se trudimo zagotoviti natančne fotografije in video prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Barvni odtenki in videz lahko nekoliko odstopajo od resničnega stanja izdelkov.
Tako ponudnik kot potrošnik, ki uporablja spletno trgovino ponudnika, sta oba zavezana k spoštovanju zakonodaje, razen če se ne dogovorita drugače.
Zloraba nakupa je kazniva.

AVTORSKE PRAVICE

Spletna trgovina avanti-trgovinica.si je v izključni lasti podjetja AVANTI, HELENA Mazi s. p. Pridržujemo si vse pravice in kakršnokoli posredovanje informacij iz spletnih strani v okviru spletne trgovine, le-to je dovoljeno zgolj in samo s pisno odobritvijo lastnika, saj so na spletnih straneh lahko objavljeni podatki, katerih avtorske pravice pritičejo tretjim osebam. Vsi kršitelji zakona o avtorskih pravicah bodo kazensko preganjani.
Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova avanti@siol.net. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Tako ponudnik kot potrošnik, ki uporablja spletno trgovino avanti-trgovinica.si, sta oba zavezana k spoštovanju zakonodaje, razen če se ne dogovorita drugače.

Zloraba nakupa je kazniva.

 

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Kot ponudnik blaga in storitev, ki omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive.

 

VARNOST

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Zagotavljamo vam 100 % varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov po ZVOP-1 in Splošni uredbi o varstvu podatkov.
Vse osebne podatke bomo hranili v tajnosti in jih ne bomo posredovali nikomur brez vašega predhodnega privoljenja. S sklenitvijo pogodbe o nakupu soglašate, da vaše podatke shranimo in uporabljamo za namene internega arhiva in statistike.

E-NOVICE

Uporabnik se lahko naroči na prejemanje e-novic in se od njih kadarkoli odjavi preko povezave v prejetih e-novicah ali tako, da odjavo sporoči na elektronski naslov: avanti@siol.net. Osebne podatke, ki nam jih posredujete ob prijavi na e-novice oz. jih navedete ob naročilu v spletni trgovini, obdelujemo z vašim jasnim in nedvoumnim soglasjem, ki temelji na Splošni uredbi EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR). V skladu z določili Splošne uredbe EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR) imate pravico do dostopa do vaših osebnih podatkov, pravico do popravka, pravico do izbrisa (»pozabe«), pravico do prenosljivosti, pravico zahtevati omejitev obdelave osebnih podatkov.

OSEBNA IZKAZNICA:

Sedež podjetja:
AVANTI, Helena Mazi s. p.
Jezero 110
1352 Preserje

Poslovna enota (PE):
Avanti-ustvarjalnica – trgovinica
Linhartov podhod 17
1000 Ljubljana

Davčna številka: 46460764
Matična številka: 6982905000
Zavezanec za DDV: NE

E-naslov: avanti@siol.net
KONTAKTNA OSEBA: Helena Mazi

PIŠKOTKI

Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina spletnih mest shrani v naprave uporabnikov, s katerimi dostopajo do interneta. Namen piškotkov je prepoznavanje posameznih naprav, ki so jih uporabniki uporabili pri dostopu do spletnega mesta. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom spletnega brskalnika, ki ga uporablja posamezen uporabnik, kar pomeni, da lahko vsak uporabnik shranjevanje piškotkov po želji omeji ali pa popolnoma onemogoči.

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina www.avanti-trgovinica.si, unikatni izdelki in vsi podatki in informacije na njej, slike artiklov, artikli, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.